Stellenbosch University - Reisverslagen van Nikkie Korsten - WaarBenJij.nu Stellenbosch University - Reisverslagen van Nikkie Korsten - WaarBenJij.nu
Stellenbosch University

Hello everyone,

I would like to take the opportunity to write about my ongoing adventure!:) Sinds een maand heb ik het groene licht van Stellenbosch University gerkegen dat ik mag studeren aan de Sustainable Development faculteit. Zuid Afrika en de stage bij Pick n Pay heeft een diepe en blijvende indruk op mij gemaakt. Zo veel dat ik nu terugga om te studeren... en wie weet voor langere periode;) Ik wens de mensen die mijn avontuurtjes gaan volgen via deze pagina veel leesplezier!

Liefs Nikkie

Recente Reisverslagen:

09 Februari 2015

Back in South Africa
Nikkie

Actief sinds 02 Feb. 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 19819

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2011 - 03 September 2011

London

04 Februari 2011 - 13 Juli 2011

Cape Town

10 Januari 2012 - 30 November -0001

Stellenbosch University

Landen bezocht: