V&A Waterfront - Reisverslag uit Observatory, Zuid-Afrika van Nikkie Korsten - WaarBenJij.nu V&A Waterfront - Reisverslag uit Observatory, Zuid-Afrika van Nikkie Korsten - WaarBenJij.nu

V&A Waterfront

Door: nikkiekorsten

Blijf op de hoogte en volg Nikkie

23 Februari 2011 | Zuid-Afrika, Observatory

Hallo!!

Nog even snel een berichtje voordat ik vertrek naar stage:) Zondag zijn we naar V&A Waterfront geweest. Dat is hier de haven in Cape Town. Ik hou echt van de zee en de boten en de leuke gezellige terrasjes hier. Met een Katamaran zijn we langs de kust van Cape Town gaan varen. Overal zie je hier zeehondjes in de haven en langs de kust. Ik heb geprobeerd foto's te maken maar ze zijn me te snel af;)

Op veel plekken op straat wordt Zuid-Afrikaanse muziek gemaakt door de locals. En die mensen kunnen dat! Ik vertelde dat op het werk tegen iemand die ook min of meer local is. Dus gisteren moest ik met hem mee, in de pauze, naar een muziekwinkel om vervolgens daar allemaal Zuid- Afrikaanse bandjes te beluisteren. Die mensen hier zijn echt trots op de muziek die ze maken. En de verkoopster en de collega van Pick n Pay zeiden me dat ik toch echt V&A Waterfront terug moest gaan want daar hadden ze een nog veel grotere collectie van locale bandjes! Dus dat gaan we dan maar doen;)

Vrijdag komt waarschijnlijk Sebastian, Duitse medestudent, ook werken bij Pick n Pay. Hij moet me helpen bij mijn project. Tevens hebben we dan de hele dag een meeting met het forum "Retailers for Recycling" dus dan kunnen we meteen kennismaken met iedereen die deelneemt aan het project.

Zo en nu ga ik toch maar eens naar stage want stel je voor dat ik te laat kom hier;)

Regards!


  • 23 Februari 2011 - 17:19

    Mam:

    Ik krijg veel positieve reacties van mensen die jou verslagen lezen. Leuk om te horen en Emiel en ik genieten er ook van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nikkie

Actief sinds 02 Feb. 2011
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 19843

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2011 - 03 September 2011

London

04 Februari 2011 - 13 Juli 2011

Cape Town

10 Januari 2012 - 30 November -0001

Stellenbosch University

Landen bezocht: