Sporten! - Reisverslag uit Observatory, Zuid-Afrika van Nikkie Korsten - WaarBenJij.nu Sporten! - Reisverslag uit Observatory, Zuid-Afrika van Nikkie Korsten - WaarBenJij.nu

Sporten!

Door: nikkiekorsten

Blijf op de hoogte en volg Nikkie

23 Februari 2011 | Zuid-Afrika, Observatory


We zijn echt fanatieke sporters hier in Afrika. Vandaag ben ik eerst gaan fitnessen in de pauze en daarna vroegen nog collega's van mij of ik met ze mee ging rennen buiten. Dus na het fitnessen ben ik met twee 'black people' gaan rennen. Dat klinkt misschien discriminerend maar hier is het vrij normaal om het zo te noemen. Ze zijn ontzettend aardig;) Ik hield nog een half uur vol ook midden op de dag in de zon! Dus dat gaan we nu 2 keer in de week doen. Morgen gaan we zwemmen in de pauze in het zwembad van Kenilworth. Gisteravond ben ik nog met Mirthe geweest zwemmen in een zwembad in Longstreet. Het zag er wel uit alsof we in de oorlog leven maar we hebben heerlijk gezwommen;)

Vandaag heb ik van een medewerker een cd gekregen met Local Music. Echt leuk. Die draai ik nu in mijn auto als ik naar het werk ga of als we met zijn allen boodschappen gaan doen hier:)

Groeten!!!

  • 24 Februari 2011 - 15:51

    Meike:

    Heey Nikkie!!
    Wat een leven heb jij daar! Ik ben jaloers ;).
    Sportief bezig zeg!!

    Ook fijn trouwens dat je bijles krijgt in Engels!

    Ook echt grappig van die local music! Hoe is het nog afgelopen bij de tandarts? Al gevuld??

    Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nikkie

Actief sinds 02 Feb. 2011
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 19838

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2011 - 03 September 2011

London

04 Februari 2011 - 13 Juli 2011

Cape Town

10 Januari 2012 - 30 November -0001

Stellenbosch University

Landen bezocht: