Networking - Reisverslag uit Observatory, Zuid-Afrika van Nikkie Korsten - WaarBenJij.nu Networking - Reisverslag uit Observatory, Zuid-Afrika van Nikkie Korsten - WaarBenJij.nu

Networking

Door: nikkiekorsten

Blijf op de hoogte en volg Nikkie

25 Februari 2011 | Zuid-Afrika, Observatory

Say hello to Africa!!!!!!!!!!

Het was inderdaad weer een buitengewone dag vandaag. Alhoewel bijna alle dagen hier buitengewoon zijn en normale dagen een zeldzaamheid;)! Vanmorgen kwam ik op het werk en had een collega van mij een rode vuvuzela op mijn bureau gezet. Ik had hem afgelopen week een keer verteld dat we vanavond naar Ajax Cape Town zouden gaan en is daar blijkbaar helemaal fan van. Hij vond dat ik een vuvuzela mee MOEST nemen! haha, ik ben goed aan het inburgeren hier. Ook verkopen ze wel eens groen-gele t-shirtjes met SOUTH-AFRICA erop bij Pick n Pay op het hoofdkantoor dus die heb ik mij ook maar eentje gehaald. Dus nu kan ik vanavond helemaal in stijl naar de wedstrijd toe;)

Om 10.00uur was dan eindelijk de meeting van het forum 'Retailers for Recycling'. De presentatie was very useful voor mijn opdracht! Na de presentatie hadden we een lunch met alle deelnemers en was er gelegenheid om te netwerken. Waar ik dus enorm veel gebruik van heb gemaakt! Iedereen kwam naar mij toe om te vragen voor een visitekaartje. Ze willen allemaal vanalles weten over de procedures in Nederland en ze willen me graag betrekken in hun project. Dus ik heb maar eens tegen Andre gezegd dat hij visitekaartjes voor mij mag maken;)daarna ging hij een ontwerp voor mij maken... dus binnenkort heb ik mijn eigen visitekaarte bij Pick n Pay!!!!

Ook heb ik kennisgemaakt met Cheryl Ozinsky. Zij is een ontzettend aardige dynamische vrouw die ook 'Well-Known' is hier in South-Africa. Maandag heb ik een meeting met haar, Andre en misschien Cheri (collega van Sheryl) over ons project. Tevens haalden in de presentatie een onderzoek naar voren dat twee andere studenten van onze opleiding hebben gedaan voor het forum R4R. Dus bij deze Laurens en Maarten, ze zijn jullie nog niet vergeten;)

Zo, ik ga me nog even voorbereiden voor AJAX Cape Town... dus er is weer een verhaaltje coming;)

Xx