Surfing!! - Reisverslag uit Observatory, Zuid-Afrika van Nikkie Korsten - WaarBenJij.nu Surfing!! - Reisverslag uit Observatory, Zuid-Afrika van Nikkie Korsten - WaarBenJij.nu

Surfing!!

Door: nikkiekorsten

Blijf op de hoogte en volg Nikkie

01 Maart 2011 | Zuid-Afrika, Observatory

Hi!

Het is momenteel herfst hier en vandaag is het maar liefst 35 graden! Dus nadat we terugkwamen van het werk hebben we gelijk onze zwemkleding aangetrokken en zijn we met water gaan spelen in onze 'voortuin':)

Oja AJAX Cape Town heeft de wedstrijd van vrijdag gewonnen en ze staan nu aan kop.

Sebastian, mijn Duitse medestagiair bij Pick n Pay is inmiddels ook begonnen met de stage. Gisteren hebben we te horen gekregen dat we naar Durban mogen vliegen om daar een Chinese recyclefabriek te bezichtigen!! Echt relax dat we gewoon op 'zakenreisje' mogen gaan om die fabriek te bezichtigen.

Afgelopen zondag zijn Mirthe, Stephanie, Bram, Marijn en ik geweest surfen in Muizenberg. Het waaide vrij hard dus het was lastig om te beginnen maar na een tijdje lukte het ons wel om (even) te blijven staan op die surfplank. Echt een heerlijk gevoel geeft dat. Eerst wacht je op je surfplank tot er een geschikte golf komt, dan moet peddelen en zweef je mee over de golf. Vervolgens duw je jezelf omhoog en draai je je benen onder je en sta je op de plank. Een aanrader om een keertje te doen!

Ik moet nu snel gaan want we gaan zo naar Camps Bay om de sunset te bekijken!!

Doei!

• 01 Maart 2011 - 15:55

Sabine:

Nice.. enyoy the sunset;) xxxx

• 02 Maart 2011 - 08:07

Meike:

Hee Nikkie!

Echt te vet van jullie zakenreisje haha!

Geniet maar van je 35 graden pfffff..

• 02 Maart 2011 - 12:00

Ango:

hallo Nikkie,
    Geweldig om al jou verhalen te volgen. Wat ik zo leuk vind is dat ik een aantal plekjes in je verhalen herken omdat ik vorig najaar in Z-afrika op vakantie was. We zijn toen ook wel in de pick n pay geweest om wat boodschapjes te doen, maar kenden natuurlijk niet de filosofie van het bedrijf. Ik ga zeker geregeld lezen wat je allemaal meemaakt. Ik ben een collega van je moeder en heb jou leren kennen op haar verjaardag.
    Nikkie, geniet van je tijd en stage zo ver weg. Fijn dat je iedereen laat meegenieten.
    Groetjes.