Tourdoctor - Reisverslag uit Observatory, Zuid-Afrika van Nikkie Korsten - WaarBenJij.nu Tourdoctor - Reisverslag uit Observatory, Zuid-Afrika van Nikkie Korsten - WaarBenJij.nu

Tourdoctor

Door: nikkiekorsten

Blijf op de hoogte en volg Nikkie

02 Maart 2011 | Zuid-Afrika, Observatory

AAaahhhh morgen moet ik naar de Tourdoctor ofwel Witchdoctor (volgens Andre) ofwel in gewoon Nederlands: "Tandarts". Ik heb blijkbaar een infectie onder mijn tanden zitten en een gewone tandarts hier kan me niet helpen. Dus nu moet ik naar een specialist in Seapoint. Dat geintje gaat me overigens 5500 Rand kosten..omgerekend €600!
De secretaesse bij Pick n Pay gaat gelukkig met mij mee... Andre was grapjes aan het maken dat hij me naar een echte Zuid-Afrikaanse Tourdoctor/Witchdoctor ging sturen;)Maar het zal wel goedkomen.

Morgen moet Nederland tegen Zuid-Afrika cricket spelen. Dus morgen ga ik mijn oranje t-shirtje aantrekken naar het werk... het is alleen niet casual Friday maar ach... ik moet toch even mijn vaderland supporten;) Cricket is hier echt een heel populaire sport. Ben bang dat Nederland het zwaar gaat krijgen...vorige wedstrijd zijn ze finaal ingemaakt door India..

Verder is het hier nog altijd een gezellige boel in ons huisje. We leven nu met 14 mensen. 12 Nederlanders en 2 Duitsers. Eén van die twee, Lennard, staat altijd uitgebreid liedjes van Beethoven te zingen als hij aan het douchen is. Wat een kerel;) Ook hebben we al verschillende waarschuwingen gekregen van de buren die aan de overkant van het spoor wonen dat we 's avonds iets minder hard moeten zingen haha. Het blijft een feest om hier te zijn!

Ik ga nog even op het terras buiten zitten.

Tot snel weer!

• 03 Maart 2011 - 08:43

Nikkie:

Succes bij de tandarts!!!

• 03 Maart 2011 - 08:44

Meike:

Succes bij de tandarts!!!

Ik typte perongeluk jouw naam ipv de mijne bij het vorige bericht ;)