Friday Evening - Reisverslag uit Observatory, Zuid-Afrika van Nikkie Korsten - WaarBenJij.nu Friday Evening - Reisverslag uit Observatory, Zuid-Afrika van Nikkie Korsten - WaarBenJij.nu

Friday Evening

Door: nikkiekorsten

Blijf op de hoogte en volg Nikkie

05 Maart 2011 | Zuid-Afrika, Observatory


Het is hier nu bijna 12uur 's nachts en we gaan zo op stap. Maar eerst moet ik nog even een berichtje aan jullie sturen.

Het ging heel goed bij de tandarts gisteren! Als ik nog een keer naar de tandarts moet dan bestel ik een ticket naar Zuid-Afrika want het was echt stukken beter dan in Nederland. Die man heeft heel de infectie eruit gehaald, dat 2 uur duurde, en ik heb er niks van gevoeld. Tevens had ik uitzicht op de zee vanuit de tandartsstoel. Die tandarts is blijkbaar een vriend van Raymond Ackerman, dus ik kreeg van hem korting omdat ik Raymond ook kende;) Chill. Hij liet me foto's zien daarvan zien. Wat een gekke man was dat: vraagt ie zo aan mij: Do you want music my darling... Ik zeg: Yeah of course!!!haha muziek luisteren, naar de zee kijken, terwijl je bij de tandarts bent haha. Ik viel zelfs in slaap... dat heb ik nog nooit meegemaakt bij een tandarts!

Verder hebben we vandaag de hele dag meetings gehad bij Pick n Pay. Sebastian en ik moeten nu een stuk over het beleid van Sustainability schrijven voor het jaarverslag van Pick n Pay. Cool he:)

Gisterenavond zijn we nog met een hele groep pannenkoeken geweest eten bij zonsondergang op Signal Hill. Dat was een van de mooiste avonden hier.... lekker in de heuvel liggen, sterren kijken en wijn drinken;) wat een leven!

Ik ga weer verder met weekend vieren!

Cheerz!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nikkie

Actief sinds 02 Feb. 2011
Verslag gelezen: 41
Totaal aantal bezoekers 19846

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2011 - 03 September 2011

London

04 Februari 2011 - 13 Juli 2011

Cape Town

10 Januari 2012 - 30 November -0001

Stellenbosch University

Landen bezocht: