Just a day in South-Afrika - Reisverslag uit Observatory, Zuid-Afrika van Nikkie Korsten - WaarBenJij.nu Just a day in South-Afrika - Reisverslag uit Observatory, Zuid-Afrika van Nikkie Korsten - WaarBenJij.nu

Just a day in South-Afrika

Door: nikkiekorsten

Blijf op de hoogte en volg Nikkie

14 Maart 2011 | Zuid-Afrika, Observatory

Sebastian en ik waren uitgenodigd door Suzanne Ackerman om haar presentatie voor Amerikaanse studenten bij te wonen. Het was ontzettend interessant. Het ging over 'The Four Legs Of The Table' en over de resultaten van Pick n Pay in Zuid-Afrika. The Four Legs Of The Table is een concept, ontworpen door Raymond Ackerman en dat heel succesvol is hier. The Four Legs: Administration, Merchandise, Corporate Social Responsibility and People. Voor de geinteresseerden: Raymond heeft drie boeken geschreven en dat gaat o.a. hierover. Ik ben het nu aan het lezen en het is enorm interessant.

Na de presentatie hadden we een lunch met de Amerikaanse studenten. Leuk om zo in contact te komen met studenten uit Amerika. Ook zij vonden het erg interessant om te weten wat wij hier allemaal doen. We kregen als presentje een t-shirt van hun University in de US. Een heel aardig gebaar. Ik moet zeggen dat ik nu zo gewend ben aan het Afrikaans-Engels dat het Ameriaans-Engels echt heeeel erg raar klinkt.

Tevens hebben Sebastian en ik Andre aangeboden om hem te helpen met het organiseren van hulp voor de ramp in Japan. We zullen het morgen dus heel druk gaan krijgen.

Ciau!